Administratiekantoor Maastricht | Sterk in Administratie

Vraag offertes aan en begin met vergelijken!

Bent u op zoek naar een administratiekantoor in Maastricht? Dan laten wij u graag kennis maken met Administratie Compleet, het online initiatief om snel een goed administratiekantoor te vinden bij u in de buurt.

Goede informatie en snel offertesysteem helpen u op weg

Wij hebben onze website gebouwd met de vraag: “hoe kunnen wij bedrijven en particulieren die zoeken naar een administratiekantoor in Maastricht zo goed mogelijk helpen?”. Wij weten dat het vinden van een goede administrateur een lastige klus is. Er is veel keuze en de prijzen van de administratiekantoren verschillen per bedrijf. Door u te voorzien van heldere informatie en een handig offertesysteem denken wij u goed te kunnen helpen in de zoektocht naar een ervaren, maar goedkoop administratiekantoor.

Informatie op deze pagina

Vergelijken is besparen

Het offertesysteem werkt op basis van de door u ingevulde zoekopdracht. Wij lichten dit graag toe aan de hand van een voorbeeld: stel, u zoekt voor uw bedrijf een administratiekantoor in Maastricht en wilt graag een prijsofferte voor het overnemen van de salarisadministratie. U vult uw zoekopdracht in en beantwoordt alle vragen in het offerteformulier. Vervolgens worden uw gegevens geverifieerd en ontvangt u prijsoffertes voor de door u opgegeven dienst van meerdere geïnteresseerde administratiekantoren die werkzaam zijn in Maastricht.


informatie proces administratie

Goede informatie helpt u een besluit maken

Wij hebben deze website met zorg samengesteld. Goede informatie over de diensten die een administratiekantoor kan leveren om uw bedrijf te ontzorgen.


tijd is geld

Offertesysteem bespaart u tijd en geld

Een offertesysteem die u tijd bespaard, binnen 2 minuten ingevuld om meerdere administratiekantoren met elkaar te vergelijken op prijs en aanbod.


meer geld meer omzet

Meer tijd en inzicht voor groei van uw bedrijf

Het inschakelen van een administratiekantoor levert u tijdwinst op, meer tijd voor uw bedrijf en zaken. Tijd voor de groei van uw bedrijf.

U kunt nu in alle rust de binnengekomen prijsoffertes vergelijken op bijvoorbeeld het uurtarief en de totale kosten. Door te vergelijken bespaart u tot wel 30% op de totale kosten t.o.v. iemand die geen offertes vergelijkt.

Voor particulieren, ZZP en MKB

Een administratiekantoor verzorgt uw administratie (privé of zakelijk) eenmalig of periodiek: net waar u behoefte aan heeft. Wilt u een controle van de berekeningen die u zelf heeft opgesteld? Of wilt u dat een boekhouder de volledige boekhouding onder de loep nemen? Er zijn talloze mogelijkheden.

Vergelijk vrijblijvend offertes


administratiekantoor Maastricht


Plaatsen in de gemeente Maastricht

Stad: Maastricht
Geannexeerde dorpen: Amby, Borgharen, Heer, Itteren, Sint-Pieter en Wolder
Website van de gemeente Maastricht
Omliggende gemeenten: Meerssen, Valkenburg aan de Geul, Eijsden-Margraten en de Belgische gemeenten: Lanaken, Riemst en Visé

Ter info: wij proberen u zoveel mogelijk informatie te verschaffen over het aantal administratiekantoren in de plaats waar u zoekt. Wij hebben geen affiliatie met de getoonde bedrijven, noch weten wij of deze goed te boek staan of nog actief zijn als administratiekantoor. Ze zijn willekeurig gekozen. Bij ons is niet bekend welke bedrijven gelieerd zijn aan het netwerk van onze partner. Uiteraard proberen wij deze informatie up-to-date te houden.
Bronnen: KvK, Telefoongids.nl en Google.



De diensten van een administratiekantoor in Maastricht

Sommige aspecten van uw boekhouding kunt u misschien prima zelf. Voor de rest is uw administratie in goede handen bij een administratiekantoor. Wilt u zelf helemaal geen omkijken meer hebben naar de financiële administratie? Ga in gesprek met een financieel administrateur over de mogelijkheden.

Financiële administratie

Financiën: niet iedereen heeft er kaas van gegeten. Als u er zeker van wilt zijn dat uw administratie klopt, schakelt u een expert in. Een administratiekantoor verzorgt compleet en glashelder financieel advies voor particulieren en ondernemers in het MKB.

Enkele voorbeelden van financiële administratie die u kunt uitbesteden aan een administratiekantoor:

  • Het wegwerken van achterstanden in de boekhouding
  • Controle op de, eventueel door u verzorgde, administratie
  • Coderingswerkzaamheden
  • Het invoeren van de dagelijkse kas- en bankgegevens
  • Het invoeren van in- en verkoopmutaties
  • Debiteurenbewaking
  • Crediteurenbeheer inclusief het opstellen van betalingsoverzichten
  • Projectadministratie
  • Administratie van investeringen en afschrijvingen
  • Jaarrekeningen en verslagen
  • Belastingaangifte

Administratie uitbesteden in Maastricht

Een administratiekantoor kan voor u een groot aantal administratieve werkzaamheden verzorgen. Een goede administrateur is onontbeerlijk bij het runnen van een succesvol bedrijf. Zij zijn zeer deskundig op het gebied van jaarrekeningen en het efficiënt organiseren van administraties en boekhoudingen. Ook verzorgen een administratief en boekhoudkundig medewerker onder meer: tussentijdse cijfers, prognoses en ondernemingsplannen. Natuurlijk heeft u altijd de laatste controle over de administratie.

Loonadministratie

Een administratiekantoor kan ook zorg dragen voor de loonadministratie. In uw bedrijf is het belangrijk om een correcte salaris- en personeelsadministratie te voeren. Veel administratiekantoren gebruiken voor de salarisadministratie software die alles snel inzichtelijk maken. Eventuele vragen die uw werknemers hebben kan u via dit systeem eenvoudig zelf beantwoorden. Komt u er niet uit? Dan helpen een administratief medewerker u natuurlijk verder.


administratie Maastricht
Iedere werkgever weet dat bij het voeren van een salarisadministratie meer komt kijken dan het overmaken van het salaris alleen. Een administratiekantoor uit Maastricht helpt bij het opzetten hiervan en zorgt voor correcte gegevens om de juiste afdrachten te doen aan personeel, belastingdienst en andere instanties.

Boekhouding

Heeft uw boekhouding enige achterstand opgelopen en wilt u dit op een goede manier wegwerken? Of bent u niet helemaal zeker van uw zaak en heeft u behoefte aan een deskundige die er een blik op werpt? Dan bent u van harte welkom bij een administratiekantoor in Maastricht. Zij richten zich voor het boekhouden met name op de ZZP, (startende) ondernemers en het MKB.

Financieel advies

In een wereld waarin zoveel in beweging is, zeker op financieel gebied, is het soms prettig om onafhankelijk advies te krijgen. Een administratiekantoor is doorgaans volledig onafhankelijk en in staat onbevooroordeeld te kijken naar uw financiële situatie. Sleutelwoord hierin is vertrouwen. Dit vertrouwen is gebaseerd op openheid in de relationele verhouding; op basis van de juiste administratieve gegevens kan er een advies op maat gegeven worden.

Binnen dit kader kunnen vallen:

  • Het periodiek opstellen van management-overzichten
  • Het opstellen en samenstellen van begrotingen en budgetten
  • Liquiditeitsberekeningen

Belastingadvies nodig in Maastricht?

De belastingspecialisten van een administratiekantoor kunnen u goed ondersteunen met belastingadvies. Zij leren continu bij en zijn zo altijd op de hoogte van de laatste regels en mogelijkheden omtrent fiscaal advies. Uw belastingaangifte zo gunstig mogelijk laten uitvallen? Vraag offertes aan en vind een administratiekantoor bij u in de regio!

Belastingaangifte

Iedere ondernemer krijgt ermee te maken: de verplichte belastingaangifte. Wellicht heeft u hier weinig kennis van en laat u het liever over aan een specialist, of wilt u simpelweg uw kostbare tijd in uw bedrijf steken. De administratiekantoren uit Maastricht staan voor u klaar en verzorgen uw complete belastingaangifte. Er komen veel wettelijke eisen en verplichtingen kijken bij het doen van aangifte. Laat u dit aan een administratiekantoor over dan weet u zeker dat er niets over het hoofd wordt gezien. Zo komt u in de toekomst niet voor nare verrassingen te staan en kunt u met een gerust hart naar de toekomst kijken. Dit is een greep uit de aangiftes die administratiekantoren uit Maastricht voor hun klanten mogen verzorgen:

  • BTW aangifte (per jaar, per kwartaal of maandelijks)
  • Aangiften omzetbelasting
  • Loonbelasting
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting (vpb)

Bij eventuele belastingcontroles, beëindiging van uw bedrijf en bedrijfsoverdracht geven zij u adviezen op het gebied van belastingheffing. Bent u een particulier en is er het afgelopen jaar iets veranderd in uw leefsituatie of inkomen? Dan is de belastingaangifte wellicht ingewikkelder geworden. Schakel een belastingspecialist van het administratiekantoor in: u bent dan verzekerd van een complete en correcte aangifte.

administratiekantoren Maastricht

Verenigingsadministratie

Heeft u een vereniging opgericht en vormt de administratie een probleem? Een administratiekantoor kan soelaas bieden. Van Vereniging van huiseigenaren tot sportverenigingen, een administrateur uit Maastricht kan u op vele terreinen van dienst zijn o.a.:

  • actueel houden van de ledenadministratie
  • bijhouden van de financiële administratie incl. debiteurenbeheer
  • verrichten van betalingen aan derden i.o.v. Bestuur
  • verzorgen van de jaarrekening
  • jaarlijks opstellen van begroting
  • opstellen van meer-jaren begroting
  • voorbereiden zaken i.v.m. de kascommissie
  • overzichten en rapportages leveren aan bestuur
  • afrekening maken bij verkoop t.b.v. Notaris
  • bijwonen van bestuursvergaderingen
  • het voeren van correspondentie

Uw administratie is in Maastricht in goede handen

Een administratiekantoor in Maastricht kan u van dienst zijn als allround financieel adviseur en biedt een breed scala van professionele diensten aan. Zoekt u iemand die periodiek uw boekhouding kan controleren en/of bijwerken? Als ZZP’er of startend ondernemer bent u hier dan zeker aan het juiste adres. Wilt u iemand inschakelen voor het opstellen van de jaarrekening? Of het verzorgen van de maandelijkse BTW aangifte en de VPB aangifte? Heeft u het liefst een boekhouder bij u op locatie eenmaal in de maand of enkele uren per week? Er is veel mogelijk en zodoende is er voor ieders wensen een passende oplossing.

Vergelijk ook offertes in:

Maastricht | Heerlen | Venlo | Weert | Kerkrade | Roermond | Landgraaf | Hoensbroek | Tegelen

Wij werken o.a. vanuit:

Administratie Compleet
Wim Duisenbergplantsoen 31, 6221 SE Maastricht

Vergelijk offertes en bespaar op de kosten

Wist u dat... u geld kan besparen door het vergelijken van offertes? Wanneer u een offerteaanvraag doet via ons offertesysteem krijgt u prijsvoorstellen toegestuurd van verschillende administratiekantoren werkzaam in uw regio. Omdat de (uur)tarieven van een administratiekantoor niet vastliggen is het verstandig om te weten welke prijzen voor welke dienst gevraagd worden. Door te vergelijken krijgt u hier inzicht in en kunt u dus kiezen voor de administrateur met de laagste prijs. Zodoende kunt u tot wel 30% besparen op de totale kosten van een administratiekantoor t.o.v. iemend die niet vergelijkt.


Hadden we al gezegd dat de offerteaanvraag geheel gratis is en u tot niets verplicht?

Begin vandaag met vergelijken

administratiekantoren