Bent u op zoek naar een administratiekantoor in Maastricht? Dan laten wij u graag kennis maken met Administratie Compleet, het online initiatief om snel een goed administratiekantoor te vinden bij u in de buurt.
Goede informatie en snel offertesysteem helpen u op weg
Wij hebben onze website gebouwd met de vraag: “hoe kunnen wij bedrijven en particulieren die zoeken naar een administratiekantoor in Maastricht zo goed mogelijk helpen?”. Wij weten dat het vinden van een goede administrateur een lastige klus is. Er is veel keuze en de prijzen van de administratiekantoren verschillen per bedrijf. Door u te voorzien van heldere informatie en een handig offertesysteem denken wij u goed te kunnen helpen in de zoektocht naar een ervaren, maar goedkoop administratiekantoor.
Informatie op deze pagina
- Meer diensten administratiekantoor
Vergelijken is besparen
Het offertesysteem werkt op basis van de door u ingevulde zoekopdracht. Wij lichten dit graag toe aan de hand van een voorbeeld: stel, u zoekt voor uw bedrijf een administratiekantoor in Maastricht en wilt graag een prijsofferte voor het overnemen van de salarisadministratie. U vult uw zoekopdracht in en beantwoordt alle vragen in het offerteformulier. Vervolgens worden uw gegevens geverifieerd en ontvangt u prijsoffertes voor de door u opgegeven dienst van meerdere geïnteresseerde administratiekantoren die werkzaam zijn in Maastricht.
Goede informatie helpt u een besluit maken
Wij hebben deze website met zorg samengesteld. Goede informatie over de diensten die een administratiekantoor kan leveren om uw bedrijf te ontzorgen.
Offertesysteem bespaart u tijd en geld
Een offertesysteem die u tijd bespaard, binnen 2 minuten ingevuld om meerdere administratiekantoren met elkaar te vergelijken op prijs en aanbod.
Meer tijd en inzicht voor groei van uw bedrijf
Het inschakelen van een administratiekantoor levert u tijdwinst op, meer tijd voor uw bedrijf en zaken. Tijd voor de groei van uw bedrijf.
U kunt nu in alle rust de binnengekomen prijsoffertes vergelijken op bijvoorbeeld het uurtarief en de totale kosten. Door te vergelijken bespaart u tot wel 30% op de totale kosten t.o.v. iemand die geen offertes vergelijkt.
Voor particulieren, ZZP en MKB
Plaatsen in de gemeente Maastricht
Stad: Maastricht
Geannexeerde dorpen: Amby, Borgharen, Heer, Itteren, Sint-Pieter en Wolder
Website van de gemeente Maastricht
Omliggende gemeenten: Meerssen, Valkenburg aan de Geul, Eijsden-Margraten en de Belgische gemeenten: Lanaken, Riemst en Visé
De diensten van een administratiekantoor in Maastricht
Sommige aspecten van uw boekhouding kunt u misschien prima zelf. Voor de rest is uw administratie in goede handen bij een administratiekantoor. Wilt u zelf helemaal geen omkijken meer hebben naar de financiële administratie? Ga in gesprek met een financieel administrateur over de mogelijkheden.
Financiële administratie
Financiën: niet iedereen heeft er kaas van gegeten. Als u er zeker van wilt zijn dat uw administratie klopt, schakelt u een expert in. Een administratiekantoor verzorgt compleet en glashelder financieel advies voor particulieren en ondernemers in het MKB.
Enkele voorbeelden van financiële administratie die u kunt uitbesteden aan een administratiekantoor:
- Het wegwerken van achterstanden in de boekhouding
- Controle op de, eventueel door u verzorgde, administratie
- Coderingswerkzaamheden
- Het invoeren van de dagelijkse kas- en bankgegevens
- Het invoeren van in- en verkoopmutaties
- Debiteurenbewaking
- Crediteurenbeheer inclusief het opstellen van betalingsoverzichten
- Projectadministratie
- Administratie van investeringen en afschrijvingen
- Jaarrekeningen en verslagen
- Belastingaangifte
Administratie uitbesteden in Maastricht
Een administratiekantoor kan voor u een groot aantal administratieve werkzaamheden verzorgen. Een goede administrateur is onontbeerlijk bij het runnen van een succesvol bedrijf. Zij zijn zeer deskundig op het gebied van jaarrekeningen en het efficiënt organiseren van administraties en boekhoudingen. Ook verzorgen een administratief en boekhoudkundig medewerker onder meer: tussentijdse cijfers, prognoses en ondernemingsplannen. Natuurlijk heeft u altijd de laatste controle over de administratie.
Loonadministratie
Een administratiekantoor kan ook zorg dragen voor de loonadministratie. In uw bedrijf is het belangrijk om een correcte salaris- en personeelsadministratie te voeren. Veel administratiekantoren gebruiken voor de salarisadministratie software die alles snel inzichtelijk maken. Eventuele vragen die uw werknemers hebben kan u via dit systeem eenvoudig zelf beantwoorden. Komt u er niet uit? Dan helpen een administratief medewerker u natuurlijk verder.
Boekhouding
Heeft uw boekhouding enige achterstand opgelopen en wilt u dit op een goede manier wegwerken? Of bent u niet helemaal zeker van uw zaak en heeft u behoefte aan een deskundige die er een blik op werpt? Dan bent u van harte welkom bij een administratiekantoor in Maastricht. Zij richten zich voor het boekhouden met name op de ZZP, (startende) ondernemers en het MKB.
Financieel advies
In een wereld waarin zoveel in beweging is, zeker op financieel gebied, is het soms prettig om onafhankelijk advies te krijgen. Een administratiekantoor is doorgaans volledig onafhankelijk en in staat onbevooroordeeld te kijken naar uw financiële situatie. Sleutelwoord hierin is vertrouwen. Dit vertrouwen is gebaseerd op openheid in de relationele verhouding; op basis van de juiste administratieve gegevens kan er een advies op maat gegeven worden.
Binnen dit kader kunnen vallen:
- Het periodiek opstellen van management-overzichten
- Het opstellen en samenstellen van begrotingen en budgetten
- Liquiditeitsberekeningen
Belastingadvies nodig in Maastricht?
Belastingaangifte
Iedere ondernemer krijgt ermee te maken: de verplichte belastingaangifte. Wellicht heeft u hier weinig kennis van en laat u het liever over aan een specialist, of wilt u simpelweg uw kostbare tijd in uw bedrijf steken. De administratiekantoren uit Maastricht staan voor u klaar en verzorgen uw complete belastingaangifte. Er komen veel wettelijke eisen en verplichtingen kijken bij het doen van aangifte. Laat u dit aan een administratiekantoor over dan weet u zeker dat er niets over het hoofd wordt gezien. Zo komt u in de toekomst niet voor nare verrassingen te staan en kunt u met een gerust hart naar de toekomst kijken. Dit is een greep uit de aangiftes die administratiekantoren uit Maastricht voor hun klanten mogen verzorgen:
- BTW aangifte (per jaar, per kwartaal of maandelijks)
- Aangiften omzetbelasting
- Loonbelasting
- Inkomstenbelasting
- Vennootschapsbelasting (vpb)
Bij eventuele belastingcontroles, beëindiging van uw bedrijf en bedrijfsoverdracht geven zij u adviezen op het gebied van belastingheffing. Bent u een particulier en is er het afgelopen jaar iets veranderd in uw leefsituatie of inkomen? Dan is de belastingaangifte wellicht ingewikkelder geworden. Schakel een belastingspecialist van het administratiekantoor in: u bent dan verzekerd van een complete en correcte aangifte.
Verenigingsadministratie
Heeft u een vereniging opgericht en vormt de administratie een probleem? Een administratiekantoor kan soelaas bieden. Van Vereniging van huiseigenaren tot sportverenigingen, een administrateur uit Maastricht kan u op vele terreinen van dienst zijn o.a.:
- actueel houden van de ledenadministratie
- bijhouden van de financiële administratie incl. debiteurenbeheer
- verrichten van betalingen aan derden i.o.v. Bestuur
- verzorgen van de jaarrekening
- jaarlijks opstellen van begroting
- opstellen van meer-jaren begroting
- voorbereiden zaken i.v.m. de kascommissie
- overzichten en rapportages leveren aan bestuur
- afrekening maken bij verkoop t.b.v. Notaris
- bijwonen van bestuursvergaderingen
- het voeren van correspondentie
Uw administratie is in Maastricht in goede handen
Een administratiekantoor in Maastricht kan u van dienst zijn als allround financieel adviseur en biedt een breed scala van professionele diensten aan. Zoekt u iemand die periodiek uw boekhouding kan controleren en/of bijwerken? Als ZZP’er of startend ondernemer bent u hier dan zeker aan het juiste adres. Wilt u iemand inschakelen voor het opstellen van de jaarrekening? Of het verzorgen van de maandelijkse BTW aangifte en de VPB aangifte? Heeft u het liefst een boekhouder bij u op locatie eenmaal in de maand of enkele uren per week? Er is veel mogelijk en zodoende is er voor ieders wensen een passende oplossing.
Vergelijk ook offertes in:
Maastricht | Heerlen | Venlo | Weert | Kerkrade | Roermond | Landgraaf | Hoensbroek | Tegelen
Wij werken o.a. vanuit:
Administratie Compleet
Wim Duisenbergplantsoen 31, 6221 SE Maastricht